zondag 3 juni 2012

Mijn inspiratie

Naar aanleiding van mijn berichtje over het aanpakken van de gang kreeg ik de vraag om mijn pvc-ideeën te delen. Met alle plezier, dus bij deze.

Ik vond deze opbergoplossing voor schoenen:


Het ziet er leuk uit, lijkt makkelijk te maken en goed bruikbaar. Hier vind je de Werkbeschrijving.

En toen kwam ik dit ook nog tegen:


Die von dik ook wel erg leuk, het is wel een hoop werk, lijkt me, maar ik wil hem even met jullie delen. Ik vond hem hier, maar de tutorial werkt niet meer. Ik denk dat als je de eerste hebt gemaakt, deze ook moet lukken met wat creativiteit. Dus ik daag je uit om een tutorial te schrijven als je deze maakt.

Ondertussen wordt er echt nog aan de gang gewerkt, maar zoals gezegd, ik wil geen foto's van half werk showen, dus nog even geduld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten